“Rəqəmsal Şirkət” proqramı ilə onlayn biznesə başlayın

ADAS-ın “Rəqəmsal Şirkət” proqramıyla onlayn biznesə başlaya
bilərsiniz. Bəs onlayn biznes nədir?

Keçmiş dövrdə satışlar həyata keçirmək üçün mütləq bir mağazaya
və ya ofisə ehtiyac var idi. Bugün gələcək biznes sahibkarlar bütün
bunları etmədən işə başlaya bilərlər. Ehtiyacınız olan hər şey
yaxşı bir fikir, pul və bir az vaxtdır. Əgər sizin də ideyalarınız
varsa aşağıda atılacaq addımlarla tanış olun.

1. Ehtiyacınızı müəyyənləşdirin

Heç kimin istəmədiyi bir məhsulu satmağa çalışsanız, online
biznesiniz hər halda uğursuz olacaq. Biznesiniz ilk növbəsində,
insanlara həqiqətən istədikləri, ehtiyacları olan məhsul və ya
xidmət təklif etməlidir. İnsanların maraqlanacağını düşündüyünüz
bir fikriniz varsa, bazar araşdırması ilə bunu təsdiq edin. Kifayət
qədər pulunuz varsa, sizin üçün bazar tədqiqatı aparacaq firma tapa
bilərsiniz. Təklif etdiyiniz işlərə maraq doğurduğundan əmin olmaq
üçün işinizi qurmadan əvvəl bir e-poçt siyahısı yaratmağa başlamaq
lazımdır. Eləcə də istehlakçıların davranışlarını anlamaqda kömək
edəcək bir sıra resurslardan istifadə edə bilərsiniz.

2. Biznes plan hazırlayın

Növbəti addım biznes planınız üzərində işə başlamaqdır. Əgər
investorların cəlb edilməsində maraqlısınızsa, onda iş planı onları
razı edəcəyiniz ən vacib vasitələrdən biri olacaq. Hətta
investorları axtarmasanız da, biznes planı yaratmaq, məqsədlərə
nail olmağınız üçün lazım olan addımları ortaya çıxarır. Biznes
planınıza rəqabətin təhlilini, hədəf auditoriyanız haqqında məlumat
da daxil edilməlidir.

Bütün bunlar sizə yanaşmanın düzgün olduğundan əmin olmaq üçün
lazım olan məlumatları verir.

3. Brend yaradın

Başladığınız nöqtəyə doğru davamlı olaraq hərəkət etmək, işiniz
dünyaya necə görünəcəyini öyrənmək vaxtıdır. İşiniz səhnə
arxasındadırsa, brendiniz pərdənin geri çəkildiyi zaman tamaşaçıya
təqdim etdiyi üzdür.

Işiniz üçün bir ad seçmək çətindir, ancaq bu o qədər
əhəmiyyətlidir. Məhsulunuzun istifadəçilərə nə dərəcədə dəyərli
olduğunu bildirən bir logo, stil və aydın bir yerləşmə
lazımdır.

4. Veb saytınızı yaradın

Əgər sizin şirkətinizin markasını inkişaf etdirməyə kömək etmək
üçün marketinq mütəxəssislərini işə götürürsəniz, onda veb-sayt
yaratmaq, sizə kömək etdiyinin bir hissəsi olmalıdır.
Istifadəçiləriniz üçün intuitiv olmaq üçün biznes adınıza yaxın
olan bir domen adı almaq lazımdır. Sizin biznes adınız kifayət
qədər unikaldırsa, ən açıq seçim üçün www. Hostimul.com linkini
tıklaya bilərsiniz.

Veb sayt dizaynı, ümumi vizual marka ilə uyğunlaşdığından və
veb-saytınızın surətini marka mövqeyinizi effektiv şəkildə
əlaqələndirdiyindən əmin olun. Onlayn biznes üçün veb saytınız hər
şeydir. Yaxşı görünmək, naviqasiya üçün asan olmaq və ziyarətçilərə
niyə satın almaları lazım olduğuna aydın bir şəkildə göstərmək
lazımdır.

5. İnvertar siyahını hazırlayın

İndi satış etdiyiniz hər şeyi yaratmaq və ya yığmaq zamanıdır.
Fiziki əşyalar satısınızsa, hər hansı bir sifarişin başlamasına
qədər məhsulun hazır olduğundan əmin olmalısınız. Əgər xidmətə
əsaslanan bir işə başlamısınızsa, bu addım prosesinizi
aydınlaşdırmaq vacibdir. Yalnızca tələb etdiyiniz şeyləri deyil,
müştərilərin də qarışıqlıq və çətinlik olmadan istifadə edə
biləcəyini təmin etmək üçün istifadəçi testini aparın.

6. Marketinq planınızı yaradın və icra etməyə başlayın

Başlamazdan əvvəl marketinq planınızı qurmalısınız. Market
araşdırma və markalaşma işi sizin mövqeyinizi və auditoriyanı
aydınlaşdırmağa kömək edəcək. Hansı marketinq kanallarını izləmək
və onlar üçün istifadə etmək üçün müəyyənləşdirmək üçün bu
məlumatlardan istifadə edin. Hər bir iş fərqlidir və marketinq
araşdırması da fərqli olur. Çox online biznes content marketing,
sosial media təşviqi və ödənişli axtarış təşviqi qarışığı istifadə
edir. Lakin, burada da kobud səhvlər etməklə məsələn, köhnəlmiş SEO
strategiyasını sınadığınıza görə Google cəzası ilə üzləşmək
istəməzsiniz. Əgər marketinqə ayrımaq üçün həqiqətən kifayət qədər
maliyyəniz yoxdusa, onda online marketing-də ən yaxşı təcrübələrini
araşdırmaq üçün vaxt ayırın.

7. Biznesə start verin!

Veb saytınız hazırdırsa artıq başlaya bilərsiniz. Reklam, PR
görüşməsi aparmaq və marketinq kampaniyalarınızı başlamaq lazımdır.
Siz sifarişlərinizi toplamağa və hər hansı bir məsələni həll etməyə
hazırlaşmalısınız.

Biznesinizdə ilk gün böyük bir gündür, amma müvəffəqiyyətiniz
bundan sonra gələn hər gün üçün nə etdiyinizə bağlıdır.

Teqlər: