Bir neçə gün əvvəl Kapital Bank hüquqi şəxs və fərdi
sahibkarlara Azərbaycanda ilk dəfə yeni Mobil POS xidmətini təqdim
etdi. Yeni layihə ölkədə nağdsız ödənişlərin artırılmasına,
həmçinin rəqəmsal bank xidmətlərinin inkişafına müsbət təsir
edəcək. Layihənin özəllikləri, üstünlükləri, tətbiqi barədə olan
məqamlara aydınlıq gətirmək üçün Kapital Bank-ın KOS və korporativ
bankçılıq sahəsinin lideri Heydər Süleymanovdan müsahibə
aldıq.
- Heydər müəllim, yeni təqdim edilən Mobil POS xidmətinin
əsas üstünlükləri nədən ibarətdir?
- Kapital Bank tərəfindən İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət
Vergi Xidməti və Visa şirkəti ilə birgə təqdim edilən bu xidmət
vasitəsilə artıq sahibkarlar ənənəvi POS-terminal əvəzinə
kartlardan, ağıllı saatlardan, stikerlərdən və digər təmassız
ödəniş üsullarından ödənişləri smartfonları vasitəsilə qəbul edə
biləcəklər. Əgər indiyədək nağdsız ödəniş qəbul etmək üçün
POS-terminal cihazını əldə etmək və filiala gələrək digər
bankdaxili prosedurları yerinə yetirmək lazım idisə, indi artıq tam
onlayn formada müraciət edib, smartfonu POS-terminal cihazına
çevirmək olar. “Visa Tap to phone” texnologiyası əsasında işləyən
bu xidmət IBA Group beynəlxalq İT şirkəti tərəfindən hazırlanıb.
Əminəm ki, Mobil POS xidməti nağdsız ödənişlərin inkişafına müsbət
töhfə verəcək.
- Yeni xidmət əsasən kimlər üçün nəzərdə tutulub və Mobil
POS-a qoşulmaq üçün hər hansı bir xüsusi şərtlər
varmı?
- Əsasən ticarət və xidmət sektorunda fəaliyyət göstərən kiçik
sahibkarlar – bərbərlər, dərzilər, kuryerlər, taksi sürücüləri,
ayaqqabı təmiri ilə məşğul olanlar, köşk sahibləri, qida sektorunda
çalışanlar, kiçik ticarət, meyvə-tərəvəz satanlar və digər şəxslər
bizim əsas hədəf kütləmizdir. Bu yeniliyi tətbiq etməklə əlavə
POS-terminal qurğusunu əldə etməyə, həmçinin onun daşınmasa ehtiyac
yoxdur. İlkin mərhələdə xidmətdən yararlanmaq üçün Kapital Bank
müştərisi olmaq mütləqdir. Xidmətə qoşulmaq üçün Kapital Bank
filiallarına gəlmədən, Müştəri Bank mobil tətbiqi vasitəsilə onlayn
formada tam olaraq pulsuz qeydiyyatdan keçmək olar. Mobil POS
vasitəsilə ödəniş qəbul etmək və həmçinin, əməliyyat tarixçəsinə və
mövcud Mobil POS terminallarının məlumatlarına baxmaq olar. Bundan
başqa Android əməliyyat sisteminə məxsus və NFC modulu dəstəkləyən
smartfona sahib olmaq lazımdır.
- Mobil POS-la ödəniş etdikdən sonra alıcılara qəbz
təqdim edilirmi?
- Təbii ki, qəbz təqdim edilir. Bunun üçün 3 üsul mövcuddur:
müştəri mobil nömrəsini və ya elektron poçt ünvanını satıcıya
təqdim etməklə, həmçinin ödəniş etdikdən sonra yaradılan xüsusi
QR-ı skan etməklə elektron qəbzi telefonunun yaddaşında saxlaya
bilir.
- Bəs sahibkarlar bu xidmətə Müştəri Bank-dan necə qoşula
bilərlər?
- Xidmətə qoşulmaq üçün Müştəri Bank mobil tətbiqindən şirkətin
və istifadəçilərin müvafiq məlumatlarını qeyd etdikdən sonra,
sifariş ASAN İmza vasitəsilə səlahiyyətli şəxs tərəfindən
imzalanmalıdır. Qoşulma tamamlandıqdan sonra bu haqda səlahiyyətli
şəxsə e-mail və bildiriş göndərilir.
Qeyd edim ki, Müştəri Bank vasitəsilə rahat və təhlükəsiz
şəkildə bir sıra xidmətlərdən istifadə etmək mümkündür: təcili
köçürmələr, büdcə ödənişləri, cari hesabın tam onlayn şəkildə
açılması, əməkhaqqı layihəsinə qoşulma, əməkhaqqı kartlarına
mədaxil, əməkhaqqı kartlarının sifarişi və çatdırılması biznes və
sahibkar kartlarının sifarişi, ölkə daxili və ölkə xarici nağdsız
köçürmələr, konvertasiya əməliyyatları, hesablara nəzarət,
çıxarışların əldə edilməsi, sərəncamlar haqqında məlumat, QR
vasitəsilə nağdlaşma, Kliklə ödə xidməti, onlayn kredit məhsulları
sifarişi – overdraft, kredit, qarantiya, sürətli tender və s.
Müştəri Bank-a qoşulmaq üçün https://cb.kapitalbank.az/login
linkinə keçid etmək və ya (+99 412) 310 09 99 nömrəsi ilə əlaqə
saxlamaq kifayətdir. Müştəri Bank sistemi vasitəsilə həyata
keçirilən bütün köçürmələr zamanı 25%-dək güzəşt əldə etmək
mümkündür.