Domen adını seçin və Hostimula müraciət edin!

Bir domen adını düşünüb tapmaq və seçmək, bir şirkət adını
seçməkdən daha çətin prosesdir. Müəyyən səbəblərdən dolayı
gələcəkdə o domen adını dəyişdirmək marka və SEO sıralamasına görə
çox pula başa gələcəkdir. Burada ən yaxşı məsləhət özünüzü
müştərinin yerində hiss etməkdir, çünki bir müştəri axtarış
motorlarında bir domen adını yazacaq və işinizi domen adı ilə
əlaqələndirəcəkdir. Domen seçmə prosesində hansı məqamları yadda
saxlamalı olduğunuzu Hostimul sizə öyrədəcək.

1. Şaxələndirmə haqqında unutmayın

İndi bəlkə kiçik bir işə başlamısınız. Əminik ki, işiniz
böyüyəcək və özünüz üçün sahənin yeni tərəflərini açacaqsınız.
Gələcəkdə bir ad dəyişdirmədən işinizi diversifikasiya etməyə imkan
verəcək bir ad ilə domen yaradın. Brend üzərində çox çalışırsınız.
Müştərilərin 77% -i məhsula bağlı marka əsasında alış-veriş edir.
Ən qəribəsi budur ki, bu qərarların 90% -nin bilinçaltı olaraq
müsbət hisslərlə marka birləşmələrinə əsaslandığı düşünülür. Buna
görə yeni bir marka ilə yeni bir saytdan başlamaq həmişə
çətindir.

2. Yazmağı asanlaşdırın Əvvəlcə qısa adlarla başlayın.
Uzun domen adları tənbəllər üçün çox dözülməz bir şeydir. Həm də 15
hərfdən uzun olan domen adlarını xatırlamaq çətindir. Bir domen
adını tələffüs etmək asan olmalıdır. Açar sözləri hərflərdən
rəqəmlərə dəyişmək çətindir, daha yaxşı istifadəçi təcrübəsi üçün
unutmayın. Ən son, lakin ən əsası, – ikiqat hərflərdən istifadə
etməkdən çəkinin. Bu sadəcə müştərilərin fikirlərini
qarışdırır.

3. Vaxtınızı ayırın
Fikirlərinizin böyük bir hissəsinin artıq digər insanlar tərəfindən
istifadə edilməsi tamamilə normaldır. Ümidsiz olma. Vaxtınızı
ayırın və daha düşünün. Dostlarınızdan kömək haqqında soruşa
bilərsiniz. Adətən ən yaxşı fikirlər gözləmədiyiniz zaman
gəlir.

4. Addakı açar sözlərdən istifadə edin
Açar sözləri özündə cəmləşdirən bir domen adını seçməklə,
müştərinizə işiniz barədə nə demək olduğunu izah edirsiniz. Bununla
axtarış motorlarına da kömək edirsiniz. Axtarış motoru sıralamasına
görə, domeninizdəki yüksək keyfiyyətli məzmun və açar sözlər, üst
sırada olmağınıza kömək edə bilər. Düz bir açar söz istifadə
etməyiniz lazım olduğunu ifadə etmir, çünki artıq boş deyil, bir
sözlə başqa sözlərlə birləşməyə çalışın.

5. Uyğun bir domen adı uzantısını (TLD) seçin
Çox sayda domen adının uzantısı var, lakin hər biri eyni şəkildə
işləyir. Qlobal və milli TLD-lər arasında heç bir fərq yoxdur,
ancaq yerli bir işisinizsə, o zaman milli TLD varsa, axtarış
motorlarından daha çox trafik görərsiniz. Qlobal bir iş milli
TLD-dirsinizsə, sizi itirən bir vəziyyətə gətirməyəcək. Bununla
birlikdə, çox güman ki, beynəlxalq bir iş veb saytı üçün qlobal bir
TLD qeydiyyata almaq istəyəcəksiniz. İşinizin məqsədini unutmayın.
Blog yazırsınızsa, sizin üçün ən yaxşı fikir blog olacaqdır.
Uzantıların da bir mənası var: .net şəbəkə üçün istifadə olunur,
təşkilat üçün .org, təhsil üçün .edu, iş üçün .biz və s.

İndi bir domen adı ilə bağlı bəzi düşüncələriniz olduqda, bunun
mövcudluğunu yoxlamaqda maraqlana bilərsiniz. Bunu necə edə
bilərsiniz? hostimul.com-a daxil olun və seçdiyiniz adı yazın. Sayt
sizə mövcudluğu göstərəcək və məqsədə uyğun digər dəyişiklikləri
təqdim edəcəkdir.

Veb saytınızı istifadə məqsədindən asılı olaraq ona uyğun domen
adını hostimul.com saytında axtara bilərsiniz. Dünya standartlarına
uyğun xidmət və 24 saat texniki yardım ilə Hostimul.com saytı sizə
axtardığınız müştəri məmnuniyyətini verəcəkdir. Saytda COM, AZ,
İNFO, NET və daha bir çox sonluq ilə təklif olunan domen adlarını
səmərəli qiymətlərlə əldə edə bilərsiniz. Burada hostinq qiymətləri
ilə də maraqlana bilər, sizə uyğun olan planı seçə bilərsiniz.
Həmçinin hostimul.com-da SSL sertifikatı, hosting və server icarəsi
xidmətləri ilə də maraqlana bilərsiniz. Yüksək keyfiyyətli xidmət
və səmərəli qiymətin ən doğru ünvanı hostimul.com saytıdır.