Alman zabitlərin dünyanı silkələyən gizli müzakirəsi – Tam mətn

Alman zabitlərin dünyanı silkələyən gizli müzakirəsi – Tam mətn

Xəbər verdiyimiz kimi, “Rossiya Seqodnya” media qrupunun və RT televiziya kanalının baş redaktoru Marqarita Simonyan yüksək rütbəli Bundesver zabitlərinin Krım körpüsünə zərbələri müzakirə etdiyi səs yazısını yaymışdı.

AzerTimes xəbər verir ki, səs yazısında Hərbi Hava Qüvvələrinin zabitlərinin müdafiə naziri Boris Pistorius üçün Ukraynada “Taurus” raketlərindən istifadənin mümkünlüyü barədə hesabat hazırladıqları əks olunub.

Səs yazısının tam mətnini təqdim edirik:

Herharts (Almaniya Hərbi Hava Qüvvələrinin müfəttişi): Hər kəsi salamlayıram. Qrefe, sən indi Sinqapurdasan?

Qrefe (Almaniya Hərbi Hava Qüvvələri Komandanlığının təlim və əməliyyatlar bölməsinin rəisi): Bəli!

Herharts: Gözəl, gözəl. Bəli, istəyirəm ki, əvvəlcədən qısa olaraq əlaqədə olaq. Xüsusi ilə dostlarımız Fenske və Froştedte (Bundesverin Kosmik Komandanlığının hava əməliyyatları mərkəzinin əməkdaşları) də bu işin necə meydana gəldiyini bilsin.

Çünki müdafiə naziri ilə (Boris Pistorius) “Taurus”la bağlı dərin görüş istəyir. Amma sadəcə, yarım saat, yəni bu vaxt ərzində raketi uçurdacaq deyilik. Mən hazırda bu işin arxasında fitili alovlandıracaq sürət görmürəm. Yəni kansler gedib müdafiə nazirinə “Bu məsələnin əslini bir də öyrən, elə qərar verək” demədi. Ən azından mən elə bir şey görmədim. Əlbəttə, heç kim kanslerin bu işə tam olaraq niyə mane olduğunu bilmir. Ona görə də, qəribə iddialar ortaya çıxır. Məsələn, dünən məni kanslerə yaxın olan bir jurnalist axtarırdı, dedi ki, Münhendə eşidib ki, “Taurus” raketləri işləmir. Mən də dedim, bu mənasız açıqlamaları kim atır ortaya? Siyasət adamlarındandır? Dedi, yox, uniformalı bir adam deyib.

Təbii ki, bu, aşağı səviyyəli mənbədir, lakin jurnalist bu sözlərə qapanıb və başlıqla bundan böyük bir şey çıxarmaq istəyir: “İndi biz kanslerin “Taurus” raketlərini göndərməkdən imtinasının səbəbini bilirik – onlar işləmir”. Bütün bunlar axmaqlıqdır. Bu cür mövzular yalnız məhdud dairələr üçün əlçatandır. Mən sizinlə bu məsələdə razılığa gəlmək istəyirəm ki, yanlış istiqamətdə getməyək. Əvvəla, indi Froştedte və Fenskeyə suallarım var. Sizinlə bu mövzuda danışan olubmu? Freydinq sizinlə əlaqə saxladı?

Froştedte: Xeyr. Mən ancaq Qrefe ilə danışmışam.

Fenske: Mən də.

Herharts: Ola bilsin ki, yenidən sizinlə əlaqə saxlasın. Yəqin ki, büdcə komissiyasındakı dinləmələrdə iştirak etməli olacağam, çünki Büxeldə F-35 üçün infrastrukturun qiymətlərinin artması ilə bağlı problemlər yaranıb. Mən artıq öz tövsiyələrimi Frank vasitəsilə çatdırdım ki, materialı vizuallaşdırmaq üçün slaydlarımız olsun. Biz ona “Taurus” raketlərinin “Tornado”da və ya tapşırığın tələb etdiyi başqa daşıyıcıda quraşdırıldığı sınaq təqdimatını göstərdik. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bu, yarım saatlıq görüşdür, ona görə də 30 slayddan ibarət təqdimat hazırlamamalısınız. Qısa hesabat olmalıdır. Raketin nəyə qadir olduğunu, ondan necə istifadə oluna biləcəyini göstərmək lazımdır. Nəzərə almaq lazımdır ki, əgər biz Ukraynaya yardım kimi raketlərin ötürülməsi ilə bağlı siyasi qərar qəbul etsək, bunun hansı nəticələrə gətirib çıxara biləcəyini nəzərə almaq lazımdır. Təkcə hansı problemlərimiz olduğunu deyil, onları necə həll edə biləcəyimizi desəniz, sizə minnətdar olaram. Məsələn, çatdırılma üsullarından danışaq. İngilislərin bunu necə etdiyini bilirəm. Onları həmişə “Ridgback” zirehli maşınlarında daşıyırlar. Onların yerlərdə bir neçə adamı var. Fransızlar isə bunu belə etmir. Ukraynaya “Scalp” raketlərini Q7 ilə göndərirlər. Bu problemi necə həll edəcəyik? Biz də raketləri “Ridgback”la göndərəcəyik? Qrefe, bu məsələdə mövqeyimizin nə olduğunu bizə bildirin. Xanım Fenske və Froştedte, vəziyyəti necə gördüyünüzü bildirin.

Qrefe: Mən ən həssas məsələlərdən, təchizatla bağlı mövcud tənqidlərdən başlayacağam. Demək olar ki, hər yerdə müzakirələr gedir. Burada bir neçə ən vacib cəhət var. Birincisi, bunlar çatdırılma müddətləridir. Əgər kansler indi qərar versə ki, biz raketləri tədarük etməliyik, onlar Bundesverdən veriləcək. Lakin onlar səkkiz aya qədər istifadəyə hazır olmayacaq. İkincisi, biz vaxtı qısalda bilmərik. Çünki bunu etsək, o zaman səhv istifadə baş verə bilər, uşaq bağçasına raket düşə bilər və yenə də mülki əhali arasında tələfat ola bilər. Bu aspektlər nəzərə alınmalıdır. Danışıqlar zamanı qeyd etmək lazımdır ki, biz istehsalçısız heç nə edə bilmərik. Onlar ilk raketləri təchiz edə, yenidən istehsal edə və çatdıra bilərlər. 20 ədədin yığılmasını gözləməməliyik, bir anda beş ədəd tədarük bilərik. Bu raketlərin çatdırılma müddəti birbaşa sənayedən asılıdır. Bunun əvəzini kim ödəyəcək? Başqa bir sual budur ki, bu raketlər hansı silah sistemlərinə quraşdırılacaq? Şirkətlə Ukrayna arasında qarşılıqlı əlaqə necə qorunmalıdır? Yoxsa bir növ inteqrasiyamız var?

Herharts: Məncə yox. Çünki istehsalçı TSG şirkəti istər “Su”, istərsə də F-16 olmasından asılı olmayaraq, altı ay ərzində bu problemi həll edə biləcəklərini söylədi.

Qrefe: Federal kansler buna getməyə davam etmək qərarına gəlsə, başa düşmək lazımdır ki, yalnız bərkidicilərin istehsalı üçün altı ay vaxt lazımdır. Nəzəri cəhətdən bizə təlim məsələsi təsir edə bilər. Artıq dedim ki, biz raket istehsalçısı ilə əməkdaşlıq edirik. Onlar bu sistemlərin saxlanması üzrə məşq edirlər, biz isə taktiki istifadəyə dair məşq edirik. Üç-dörd ay çəkir. Təlimin bu hissəsi Almaniyada baş tuta bilər. İlk raketlər təhvil verildikdə, montaj və təlimlə bağlı tez qərarlar qəbul etməliyik. Ola bilsin ki, biz bu məsələlərdə ingilislərə müraciət etməli və onların nou-haularından yararlanmalı oluruq. Biz onlara məlumat bazalarını, peyk şəkillərini, planlaşdırma stansiyalarını ötürə bilərik. Bizdə olan raketlərin tədarükündən başqa, hər şey sənaye və ya IABG (Məlumatların qorunması şirkəti) tərəfindən təmin edilə bilər.

Herharts: Təsəvvür etməliyik ki, onlar “Taurus” raket qurğuları və “Storm Shadow” qurğuları olan təyyarələrdən istifadə edə bilərlər. İngilislər orada idilər və təyyarələri təchiz etdilər. Sistemlər o qədər də fərqli deyil və “Taurus” üçün də istifadə oluna bilər. “Patriot” kompleksindən istifadə təcrübəsindən danışa bilərəm. Əvvəlcə mütəxəssislərimiz uzun müddətləri də hesabladılar, lakin bir neçə həftə ərzində öhdəsindən gələ bildilər. Hər şeyi o qədər tez və o qədər işə salmağı bacardılar ki, işçilərimiz dedilər: “Vau, biz bunu gözləmirdik”. İndi biz köhnə “Lüftvaffe”dən daha müasir texnologiyadan istifadə edən bir müharibə aparırıq. Bütün bunlar onu göstərir ki, biz son tarixləri planlaşdırarkən onları çox qiymətləndirməməliyik. İndi xanım Fenske və Froştedte, mən Ukraynaya mümkün tədarüklə bağlı fikrinizi eşitmək istərdim.

Fenske: Təlim məsələsi üzərində dayanmaq istərdim. Biz bu məsələni artıq öyrənmişik və əgər biz artıq müvafiq hazırlığı olan və paralel olaraq təlim keçəcək kadrlarla məşğul oluruqsa, texnikanı öyrənmək təxminən üç həftə çəkəcək və yalnız bundan sonra birbaşa Hərbi Hava Qüvvələrində təlimə keçəcəyik. Bu da təxminən dörd həftə davam edəcək. Beləliklə, 12 həftədən azdır. Əlbəttə ki, bütün bunlar işçi heyətin müvafiq ixtisaslara malik olması şərti ilə təmin edilir; təlim tərcüməçilərin xidmətlərinə müraciət etmədən həyata keçirilə bilər. Biz artıq xanım Fridberqerlə danışmışıq. Döyüş istifadəsindən danışırıqsa, de-fakto bizə ən azı birinci qrupa dəstək vermək tövsiyə olunacaq. Planlaşdırma çətindir, işçilərimizə təlim keçmək təxminən bir il çəkdi və biz indi bu müddəti on həftəyə qədər azaltmağa çalışırıq və eyni zamanda ümid edirik ki, onlar “Formula 1” bolidi ilə yolsuzluqda yarışa biləcəklər. Mümkün variant planlaşdırılmış texniki dəstəyin təmin edilməsidir. Nəzəri olaraq, bu, Ukrayna ilə təhlükəsiz əlaqə yaratmaq şərti ilə Büxeldən edilə bilər. Əgər bu mümkün olsaydı, əlavə planlaşdırma həyata keçirilə bilərdi.

Herharts: Bir dəqiqə. Nə danışdığınızı başa düşürəm. Siyasətçilər Büxel və Ukrayna arasında birbaşa, qapalı əlaqədən narahat ola bilərlər ki, bu da Ukrayna münaqişəsində birbaşa iştiraka çevrilə bilər. Amma bu halda deyə bilərik ki, məlumat mübadiləsi MBDA vasitəsilə olacaq və biz bir-iki mütəxəssisimizi Şrobenhauzenə göndərəcəyik. Təbii ki, bu hiylədir, amma siyasi baxımdan fərqli görünə bilər. Əgər məlumat istehsalçı vasitəsilə mübadilə edilirsə, bu bizimlə əlaqəli deyil.

Fenske: Məlumatın hara getdiyi barədə sual yaranacaq. Üç metrə qədər maksimum dəqiqliyə malik peyk şəkillərini ideal şəkildə ehtiva edən hədəf məlumatından danışırıqsa, ilk növbədə onları Büxeldə emal etməliyik. Düşünürəm ki, bundan asılı olmayaraq, Büxel və Şhrobenhausen arasında bir şəkildə məlumat mübadiləsini təşkil etmək olar və ya biz Polşaya məlumat ötürmək imkanını işləyə bilərik, bunu maşınla ora çata biləcəyiniz yerdə edə bilərik. Bu məsələyə daha yaxından baxmaq lazımdır, seçimlər mütləq görünəcək. Əgər bizə dəstək verilərsə, o zaman ən pis halda hətta avtomobillə də səyahət edə bilərik ki, bu da cavab müddətini azaldacaq. Təbii ki, bir saat ərzində cavab verə bilməyəcəyik, çünki razılığımızı verməli olacağıq. Ən yaxşı halda, məlumat alındıqdan cəmi altı saat sonra təyyarə sifarişi yerinə yetirə biləcək. Müəyyən hədəfləri vurmaq üçün üç metrdən çox dəqiqlik kifayətdir, lakin hədəfi dəqiqləşdirmək lazımdırsa, onu modelləşdirməyə imkan verən peyk şəkilləri ilə işləmək lazımdır. Və sonra cavab müddəti 12 saata qədər ola bilər. Hamısı məqsəddən asılıdır. Mən bu məsələni ətraflı öyrənməmişəm, amma inanıram ki, bu variant da mümkündür. Sadəcə onu demək lazımdır ki, məlumat ötürülməsini necə təşkil etmək barədə düşünməliyik.

Herharts: Sizcə, Ukraynanın təkbaşına hər şeyi edə biləcəyinə ümid etmək olarmı? Axı məlumdur ki, orada mülki geyimli, amerikan ləhcəsi ilə danışan xeyli adam var. Yəni çox mümkündür ki, onlar tezliklə bundan özləri də istifadə edə biləcəklər? Axı onlarda bütün peyk şəkilləri var.

Fenske: Bəli. Onları bizdən alırlar. Hava hücumundan müdafiə məsələlərinə də qısaca toxunmaq istərdim. İABG və NDK-dan məlumat almaq üçün Kiyevdə avadanlığın olması barədə diqqətlə düşünməliyik. Biz bunu onlara verməliyik, ona görə də fevralın 21-də oraya uçmalıyam, biz hər şeyi optimal şəkildə planlaşdırmalıyıq. Necə uçmaq və ya radarın baxış sahəsindən aşağıda uçmaq barədə düşünməliyik. Hər şey hazırlanırsa, təlim daha təsirli olacaq. Və sonra yenidən raketlərin sayı məsələsinə qayıda bilərik. 50 ədəd versəniz, çox tez tükənəcək.

Herharts: Düzdür, bu, hərbi əməliyyatların gedişatını dəyişməyəcək. Ona görə də onların hamısını tədarük etmək istəmirik. Həm də hamısı eyni vaxtda deyil. Ola bilsin ki, birinci tranşda 50, sonra bəlkə də 50 raketdən ibarət daha bir tranş olacaq. Bu, tamamilə başa düşüləndir, lakin bütün bunlar böyük siyasətdir. Düşünürəm ki, əslində bunun arxasında nəsə var. Mən fransız və britaniyalı həmkarlarımdan öyrəndim ki, əslində bu “Storm Shadow” və “Scalp”la vəziyyət “Vinçester” tüfəngləri ilə eynidir. Onlar soruşa bilərlər: “Niyə biz növbəti raket partiyasını təmin etməliyik, çünki onlar artıq etmişik. Qoy Almaniya bunu indi etsin”. Bəlkə cənab Froştedte bu mövzuda nəsə demək istəyir?

Froştedte: İcazə verin bir az praqmatizm əlavə edim. “Storm Shadow”un xüsusiyyətləri haqqında fikirlərimi bölüşmək istəyirəm. Söhbət hava hücumundan müdafiə, uçuş vaxtı, uçuş hündürlüyü və s.dən gedir. Mən belə qənaətə gəldim ki, iki maraqlı hədəf var – şərqdəki körpü (Krım körpüsü – red.) və yuxarıda yerləşən sursat anbarları. Şərqdəki körpüyə çatmaq çətindir, kifayət qədər kiçik bir hədəfdir, lakin “Taurus” bunu edə bilər və sursat anbarlarını da vura bilər. Bütün bunları nəzərə alsaq və “Storm Shadow” və HİMARS-ın nə qədər istifadə olunduğu ilə müqayisə etsək, onda belə bir sual yaranır: Məqsədimiz körpüdür, yoxsa hərbi anbarlardır?

Herharts: Bu, aydındır.

Froştedte: Ukraynanın TPP-yə qoşulması məntiqlidir. Bir həftə çəkəcək. Hesab edirəm ki, tapşırıqların planlaşdırılması və mərkəzləşdirilmiş planlaşdırma haqqında düşünmək məntiqlidir. Əlaqəmizdə planlaşdırma tapşırıqları iki həftə çəkir, lakin buna maraq varsa, o zaman daha sürətli edilə bilər. Körpüyə baxsaq, düşünürəm ki, “Taurus” kifayət deyil və onun necə işləyə biləcəyi barədə təsəvvürümüz olmalıdır və bunun üçün peyklərdən alınan məlumatlar lazımdır. Qısa müddətdə ukraynalıları belə bir işə hazırlaya biləcəyimizi bilmirəm və bir aya yaxın danışırıq. “Taurus”un körpüyə hücumu necə görünərdi? Əməliyyat nöqteyi-nəzərindən ukraynalıların bu cür hərəkətləri planlaşdırmağı nə qədər tez öyrənə biləcəklərini və inteqrasiyanın nə qədər tez baş verəcəyini təxmin edə bilmirəm. Amma söhbət körpüdən və hərbi bazalardan getdiyindən anlayıram ki, onları tez bir zamanda almaq istəyirlər.

Fenske: Körpünün dağıdılması ilə bağlı bir şey daha demək istərdim. Biz bu məsələni intensiv şəkildə araşdırdıq və təəssüf ki, belə qənaətə gəldik ki, körpü öz ölçüsünə görə uçuş-enmə zolağına bənzəyir. Ona görə də 10, hətta 20 raket bəs etməyə bilər.

Herharts: Belə bir fikir var ki, “Taurus” Fransanın “Dassault Rafale” qırıcısından istifadə edərsə, uğur qazanacaq.

Fenske: Onlar yalnız deşik aça və körpünü zədələyə bilər.

Froştedte: Mən körpü ideyasını irəli sürmürəm, praqmatik olaraq onların nə istədiklərini anlamaq istəyirəm. Biz onlara nəyi öyrətməliyik, belə çıxır ki, bu əməliyyatları planlaşdırarkən şəkillərdə əsas məqamları göstərməliyik. Məqsədləri olacaq, lakin nəzərə almaq lazımdır ki, kiçik məqsədlər üzərində işləyərkən kompüterdə şəkilləri təhlil etmək yox, daha diqqətlə planlaşdırmaq lazımdır. Təsdiqlənmiş məqsədlər vəziyyətində hər şey daha sadədir və planlaşdırma daha az vaxt aparacaq.

Herhartz: Hamımız bilirik ki, onlar körpünü dağıtmaq istəyirlər. Bizim Ukrayna Silahlı Qüvvələri ilə birbaşa əlaqəmiz olub-olmaması ilə bağlı müəyyən narahatlıqlar var. Ona görə də sual yaranır: belə bir hiylədən istifadə edib öz adamlarımızı MBDA-ya yerləşdirə bilərikmi? Çünki Ukrayna ilə birbaşa əlaqə yalnız MBDA vasitəsilə olacaq.

Qrefe: Herharts, fərq etməz. Elə etməliyik ki, lap əvvəldən bizi münaqişənin tərəfi edən heç bir dəlil olmasın. Əlbəttə, bir az şişirdirəm, amma indi nazirə desək ki, görüşlər təyin edəcəyik və Polşadan maşınla gedəcəyik ki, heç kim görməsin, bu artıq iştirakdır, biz bunu etməyəcəyik. Əgər bir istehsalçıdan danışırıqsa, ilk növbədə MBDA-dan bunu edə biləcəklərini soruşmalıyıq. İnsanlarımızın bunu Büxeldə və ya Şrobenhauzendə etməsinin fərqi yoxdur – bu, yenə də iştirakdır. Və mən hesab edirəm ki, bunu etmək olmaz. Əvvəlcə bunu qırmızı xəttin əsas elementi kimi müəyyən etdik, ona görə də məşqlərə cəlb olunacağıq. Deyək ki, yol xəritəsi hazırlayacağıq. Təlim prosesini hissələrə bölmək lazımdır. Uzun trek dörd ay davam edəcək, körpü variantı üzərində işləmək də daxil olmaqla, onları hərtərəfli məşq edəcəyik. Qısa – iki həftə üçün nəzərdə tutulacaq ki, onlar raketləri mümkün qədər tez istifadə edə bilsinlər. Əgər onlar artıq təlim keçiblərsə, o zaman britaniyalıların hazırkı mərhələdə onlarla məşğul olmağa hazır olub-olmadığını soruşacağıq. İnanıram ki, bu cür hərəkətlər düzgün olacaq – təsəvvür edin ki, mətbuat bizim insanların Şrobenhauzendə olduğunu və ya Polşada hardasa maşın sürməyimizi bilsə… Mən bu variantı qəbuledilməz hesab edirəm.

Herharts: Əgər belə bir siyasi qərar verilərsə, deməliyik ki, ukraynalılar bizə gəlməlidir. Əvvəlcə bilməliyik ki, belə bir siyasət qərarının tapşırıqların planlaşdırılmasına birbaşa aidiyyatı yoxdur, bu halda təlim bir az daha uzun çəkəcək, onlar daha mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirə biləcəklər, bu, olduqca mümkündür ki, onların artıq yüksək texnologiyalı avadanlıqla bağlı müəyyən təcrübələri var və istifadə edirlər. Birbaşa iştirakdan qaçmaq mümkün olarsa, biz tapşırıqların planlaşdırılmasında iştirak edə bilmərik, bunu Büxeldə edə və sonra onlara göndərə bilərik. Almaniya üçün bu, “qırmızı xətt”dir. Onları iki ay məşq edə bilərlər. Bu müddət ərzində onlar hər şeyi öyrənməyəcəklər, amma nəsə edə biləcəklər. Sadəcə, əmin olmalıyıq ki, onlar bütün məlumatları emal edə və bütün parametrlərlə işləyə bilsinlər.

Qrefe: Zeppel uzun və qısa bir yol xəritəsi hazırlamağın mümkün olduğunu söylədi. Məsələ qısa müddətdə nəticə əldə etməkdir. Əgər ilk mərhələdə vəzifə körpü kimi mürəkkəb obyektləri deyil, sursat anbarlarını vurmaqdırsa, bu halda siz qısaldılmış proqramla davam edib tez nəticələr əldə edə bilərsiniz. İABG-dən gələn məlumatlara gəlincə, mən bu problemi kritik hesab etmirəm, çünki onlar konkret yerə bağlı deyillər, özləri kəşfiyyat aparmalıdırlar. Aydındır ki, səmərəlilik bundan asılıdır. Raketləri verərkən bunu nəzərə almağa dəyər ki, məhz bu barədə danışdıq. Hələ qərar verilməyib. Amma bu, belədir.

Herharts: Və bu, diqqətçəkən məqam olardı. Çox aktiv hava hücumundan müdafiə səbəbindən qısa təlimlər keçirilə bilməyən sursat anbarları var. Bununla ciddi məşğul olmaq lazımdır. Düşünürəm ki, adamlarımız bir variant tapacaq. Bizə əvvəlcə cəhd etməyə icazə verilməlidir ki, daha yaxşı siyasi məsləhətlər verə bilək. Biz uğursuzluğa düçar olmamaq üçün daha yaxşı hazırlaşmalıyıq. Ancaq dəqiq planlaşdırmadan danışırıqsa, o zaman bilməliyik ki, radarlar harada quraşdırılıb və sabit qurğular haradadır, onlardan necə yan keçə bilərik. Bu, daha dəqiq plan hazırlamağa imkan verəcək. Bizim super alətimiz var və dəqiq koordinatlarımız olsa, ondan dəqiq istifadə edə biləcəyik. Amma bunu edə bilməyəcəyimizi deməyə heç bir əsas yoxdur. Siyasi baxımdan “qırmızı xəttin” yerləşdiyi müəyyən bir miqyas var, “uzun” və “qısa” yol var, tam potensialdan istifadə baxımından fərqlər var, zamanla ukraynalılar bundan daha yaxşı istifadə edə biləcəklər, çünki təcrübələri olacaq, bunu hər zaman edəcəklər. Düşünürəm ki, görüşdə şəxsən iştirak etməliyəm. Mənim üçün vacibdir ki, biz ayıq bir qiymətləndirmə təqdim edirik və başqaları kimi “Storm Shadow” və “Scalp”la təmin etməklə atəşə yanacaq əlavə etmirik.

Qrefe: Demək istəyirəm ki, onlar nə qədər uzun qərar qəbul etsələr, bütün bunları həyata keçirmək bizim üçün bir o qədər çox vaxt aparacaq. Hər şeyi mərhələlərə bölmək lazımdır. Əvvəlcə sadə olanlardan başlayın, sonra mürəkkəb olanlara keçin. Yoxsa ingilislərə müraciət edə bilərikmi, onlar bizə ilkin mərhələdə dəstək verib planlaşdırma məsələlərini öz üzərlərinə götürə bilərlərmi? Məsuliyyət sahəmizdə olanları məcbur edə bilərik. Raketlər üçün qurğuların hazırlanması bizim vəzifələrimizdən biri deyil, Ukrayna bu məsələni istehsalçılarla müstəqil şəkildə həll etməlidir.

Herharts: Büdcə komissiyasına görə indi problemə düşmək istəməzdik. Bu, 2024-cü ildə Büxel aviabazasında tikinti işlərinə başlamağı qeyri-mümkün edə bilər. İndi proqramda hər gün sayılır.

Teqlər: