Affiliate marketing nədir?

BU BLOQ YAZISINDA BİZ AFFİLİATE MARKETİNQ HAQQINDA ƏTRAFLI
DANIŞACAYIQ. “AFFİLİATE MARKETİNG NƏDİR?”, “AFFİLİATE MARKETİNG
NECƏ APARILIR?”, “AFFİLİATE MARKETİNG NİYƏ VACİBDİR?” BU KİMİ
SUALLARA CAVAB TAPACAQSINIZ.

AFFİLİATE MARKETİNG SATIŞ TƏRƏFDAŞLIĞI KİMİ TANINAN MARKETİNQ
ÜSULUDUR. BU, ŞİRKƏTİN MARKETİNQ PROSESİNƏ TƏSİR EDƏN VƏ GƏLƏN HƏR
BİR MÜŞTƏRİYƏ GÖRƏ MÜKAFATLANDIRILAN BİR SİSTEMDİR.

Affiliate Marketing nədir?

İnternetdə pul qazanmaq istəyən insanlar bu mövzuda pul qazanmaq
üçün sistem axtarırlar. Affiliate marketing hər kəsin eşitdiyi
marketinq sistemidir. Adətən internet üzərindən edilən bu marketinq
sistemi insanlara böyük pul qazandıra bilər.

Müəssisələrlə satış ortaqlığı quraraq filial marketinq sistemi
yaradılmışdır. İnsanlar hər dəfə qurumlara müştəri gətirəndə qazanc
əldə edirlər. Satılan məhsullar təşkilatlar tərəfindən satış
tərəfdaşlarına ödənilir. Bu satış tərəfdaşlıqları məhsul satışı ilə
insanlara gəlir gətirir.

Affiliate Marketing necə aparılır? Harada
edilir?

İnsanlar affiliate marketinq sisteminin necə qurulacağı barədə
daim düşünürlər. Bu internet üzərindən aparıla bilən bir sistemdir.
Affiliate marketing kimi tanınan bu pul qazanma üsulu müştərilərə
görə dəyişdirilə bilər.

Affiliate marketinq sistemində qurumlara gətirilən hər bir
müştəri üçün qazanc əldə etmək olar. Satıcı şirkətlər bu mövzularda
satış ortaqlığı qura bilərlər. Tərəfdaş tərəfdaşlar təşkilatlara
gətirdikləri hər bir ziyarətçi və ya müştəri adından ödənişlər ala
bilərlər. Müştəri sistemi ilə işləyən bu filial sistemi son vaxtlar
pul qazanmağın ən çox seçilən üsuludur. İnsanlar bu sistemlərlə
internetdə asanlıqla pul qazana bilirlər.

Bu, sadəcə olaraq veb saytları və ya biznesləri reklam etməklə
və hər uğurlu satışdan komissiya qazanaraq onlayn pul qazanmağın
bir yoludur.

Filial marketinq sisteminin işləmə üsulu ondan ibarətdir ki, siz
filial olaraq tacir məhsullarının reklamından pul qazanırsınız.

Tərəfdaşın tək bir şəxs olması lazım deyil. Bu, həm də bir
şirkət və ya bir qrup insan ola bilər. Buna görə də bu üsul
Affiliate System kimi də istifadə olunur.

Ümumiyyətlə, Affiliate Marketing sistemində üç
tərəf var:

Satıcı: Bəzən yaradıcı və ya brend kimi də
istinad edilir. Bundan asılı olmayaraq, bu tərəf məhsulların
sahibidir.

Tərəfdaş: Bəzən naşir kimi də tanınır. Bu
partiya insanlara məhsul almağa təsir etmək gücünə malikdir.
Adətən, bu partiyaya bloggerlər, Instagram təsir edənlər və ya
filial şirkətləri daxildir.

Müştəri: Adından da göründüyü kimi, bu
kateqoriyadan olan insanlar partnyorun reklam etdiyi məhsulları
alanlardır.

Affiliate proqramları təklif edən şirkətlərin sayı günbəgün
artır, Hostimul da bu siyahıya da daxildir.

Affiliate Marketing Partnyor kimi necə pul qazanırsınız?

Filial və ya tərəfdaş kimi də tanınan bu şəxs bir şirkət üçün “satıcı” kimi pul qazanır. Bunun müqabilində siz reklamınızdan hər
dəfə məhsul alındıqda komissiya və ya tövsiyə haqqı alırsınız.

Çox vaxt tərəfdaşlar öz vebsaytlarında yerləşdirmək üçün xüsusi
bir keçid və ya banner əldə edirlər.

Söz yox ki, etməli olduğunuz ilk şey ortaq olmaq və məhsul və ya
xidmətini satmaq üçün qəbul olunmaq istədiyiniz şirkəti tapmaqdır.
Bu hər hansı bir şirkət ola bilsə də, tərəfdaşlığın sizin üçün
ədalətli olduğundan əmin olun.

Diler kimi necə pul qazanırsınız?

Tərəfdaşdan fərqli olaraq, diler reklam ediləcək məhsul və ya
xidməti yaradandır. Diler ilk növbədə filial proqramının üzvlərinə
ödəniş etmək üçün investisiya etməlidir.

Diler ödəniş komissiyalarını da hesablamalıdır. Daha yüksək
ödəniş məhsulları satmaq üçün daha çox insanı cəlb edəcəkdir.

Bununla belə, bir şirkətin tərəfdaşlara təklif edə biləcəyi bir
neçə variant var. Məsələn, bonuslar, müştərilər üçün kuponlar və ya
pulsuz məhsullar.

Affiliate Marketing şirkətlərə hansı üstünlükləri
verir?

Affiliate marketinq xidməti və ya məhsulunu satmağı hədəfləyən
brendlər üçün çox sərfəlidir. Brendlər adətən satış partnyorlarına
komisyon ödədikləri üçün satış edilməsə belə, bu iş sayəsində
pulsuz olaraq internet üzərindən tanıtım edir.

Çünki satışdan pul qazanmaq istəyən partnyorlar internetdə
şirkətin məhsulları və ya xidmətləri haqqında çoxlu müsbət
məzmunlar hazırlayırlar. Bu, şirkət haqqında müsbət imic yaratmağa
kömək edir. Eyni zamanda, filial proqramı sayəsində şirkətlər
müxtəlif şəhər və ya ölkələrdəki potensial müştərilərinə asanlıqla
çata bilirlər.

Əslində, bəzən şirkətin heç bir tanıtım işi görə bilmədiyi və
hətta satmağı xəyal edə bilmədiyi müştərilərə çatmaq mümkün olur.
Bundan əlavə, bütün bunlar performans yönümlü olduğundan, tacirin
yalnız satışa çevrildiyi zaman ödəyəcəyi xərclərdir. Ona görə də bu
tip marketinq brendlər üçün çox daha sərfəli xərclərlə həyata
keçirilir.

Dilerlər, yəni brendlər satış tərəfdaşları ilə masa arxasına
oturub müxtəlif ödəniş üsullarını seçə bilərlər. Onlardan biri
CPS-dir, yəni hər satış üçün xərc və hər satış üçün standart haqq
və ya məhsulun müəyyən faizi ödənilir. Filial sistemində Google Ads
ilə maraqlananların tez-tez eşitdiyi terminlərdən biri olan klik
başına xərc (CPC) də üstünlük təşkil edir. Reklam klikləri
müştərini diler veb-saytına gətirdikdə filial bu trafik üçün ödəniş
alır. CPA kimi qısaldılmış fəaliyyət başına xərc metodunda satış
tərəfdaşı forma və ya sorğunu doldurmaq üçün elan edilən hərəkətlər
tamamlandıqda ödənilir.

Affiliate Marketing Nümunələri

İndi siz filial marketinqinin nə olduğunu bilirsiniz, lakin necə
çaşqın olduğunuzu bilmirsiniz? Affiliate marketinqinin iki
nümunəsi:

1. Reklam etmək üçün reklamlar, bannerlər və
s

Bu, filial məhsullarını reklam etməyin ən asan və ən bariz
yoludur. İstər bloqunuz, istərsə də şəxsi veb saytınız olsun, siz
banner reklamlarından istifadə etməklə və onları saytınızda
yerləşdirməklə filial məhsullarını reklam edə bilərsiniz.
Məhsul/xidmətlə maraqlanan ziyarətçilər elanın üzərinə klik
edəcəklər. Reklama kliklədikdən sonra onlar məhsul və ya xidməti
ala biləcəkləri tacir səhifəsinə yönləndiriləcəklər. Satış uğurlu
olarsa, komissiya alacaqsınız.

2. Məzmununuza keçidlərin əlavə edilməsi

Filial marketinqi məhsul və ya xidmətlərini reklam etməyin başqa
bir yolu, linki məzmununuza yerləşdirməkdir. Bu, xüsusilə blogger
və ya məzmun yaradıcısısınızsa faydalıdır.

Bunun ən çox yayılmış üsullarından biri məqalənin mövzusuna
uyğun olan məqaləyə məhsulun linkini daxil etməkdir. Eyni şəkildə,
siz müəyyən bir mövzuda məzmun yarada və oxucu və ya istifadəçi
üçün faydalı ola biləcək məhsullara ortaq bağlantılar qoya
bilərsiniz.

Teqlər: