Əgər rəqəmsal marketinq və ya rəqəmsal sahələr ilə
maraqlanırsınızsa, SEO və SEM anlayışları ilə tanış olmalısınız.
SEM ve SEO optimizasiyasından faydalanmaq, marka web saytında
paylaşmalarda olarkən, paylaşımlarınızı, rəqiblərinizin web
saytlarının önünə keçməsinə və sizə daha çox müştəri qazandırmasına
köməkçi olacaqdır.
SEO nədir?
SEO, daha əvvəl saytımızda bəhs etdiyimiz kimi Search Engine
Optimization (Axtarış Mühərriki Optimizasiyası) sözünün
qısaltmasıdır. İstifadəçilərin 95% -i axtarış mühərriklərinin ilk
səhifəsində çıxan nəticələrə yönəlirlər, bu səbəblə öz veb
saytınızı yaxşı bir SEO köməyi ilə ilk çıxan nəticələrdən biri
halına gətirməniz, saytın üstünlüyünü daha çox artıracaqdır. Google
üçün şərhimiz lazım olsa, Google müəyyən mövzu içində yazılmış
bütün nəticələri yığaraq, web saytlarını etibarlılığına və
məşhurluğuna görə qruplara ayırır. Bu vəziyyətdə, etibarlı saytlar
üzərində sizin saytınızın linki paylaşılaraq,Googlenin
algoritmasında daha qiymətli görünəcək və ilk səhifələrdə görünmə
ehtimalı artacaq. Google, nəticə sıralamasına qərar verərkən
yalnız, o biri saytlardan əldə edilən link sayına deyil, linklərin
paylaşıldığı saytların etibarlılığınada diqqət edər. Bu sistem,
Larry Page-an tərəfindən yaradılmış və onun şərəfinə PageRank
olaraq adlandırılmışdır.
Bu səbəblə web saytınız həm istifadəçiləri cəzb edəcək, hem de
Google’ın PageRank qanununa uyğun gələcəkdir. Web saytınızın
davamlı müştərilər tərəfindən seçilməsi üçün ən uğurlu yollardan
biri də istifadəçi təcrübəsidir.
SEO çalışması üçün vacib olan 3 qayda var.
• Mövzular
• URL (Linklər)
• Doğru məlumatlar
SEM Nədir?
Sem isə Search Engine Marketing (Axtarış Mühərriki Marketinqi )
kimi istifadə edilən bir termindir . SEM-də ən az SEO qədər
vacibdir.
SEM adətən axtarış, yükləmə (upload) web sayıtlarının,axtarış
mühərrikləri nəticəsində içərisində mövqeləndirilməsi üçün istifadə
olunur.
Markanız ve reklamını etmək istədiyiniz sahə ilə bağlı edilən
axtarışlarda ən çox hansı sözlərin və ifadələrin işlədildiyini
müəyyənləşdirib, bu axtarışlarda web saytınızın axtarış və ya ekran
reklamlarının ön plana çıxmasını təmin edə bilərsiniz.Yəni SEM,
SEO’nun əksinə olaraq markanız,edəcəyiniz bir reklam yerindədir.
Google Adwords’da olduğu kimi SEM də hər klikləyəndə, ayrılan
reklam büdcəsindən, kəlmənin populyarlığına görə müəyyən bir məbləğ
tələb edir.
Web saytınız və müştəri sayınız üçün vacib olan bu iki tətbiq
arasındakı fərqləri qısaca nəzərdən keçirsək, SEO əldə etməniz üçün
web saytınızda gərçəkləşdirdiyiniz kiçik əlavələr, SEM isə ödənişli
marka reklamlarıdır demək mümkündür.
Hər iki xidməti Web
Coder-dən əldə edə bilərsiniz.