Pepsi yeni dövrə qədəm qoyaraq idman, musiqi və video oyunları sahəsində cəsarətli layihələrə start verir.
14 ildən sonra ilk dəfə olaraq brend yeni loqotip və korporativ üslub sistemini təqdim edir, bu da yeni hekayələr və tərəfdaşlıqlara yol açır. Bu hadisəni qeyd etmək üçün Pepsi insanları yeniliklər və gözlənilməz hadisələrlə tanış olmağa ruhlandıran “Thirsty for More” fəlsəfəsini ortaya qoyur. Brend yenilikçi məhsullar və əhəmiyyətli kollaborasiyalar təklif edərək zamanla ayaqlaşmağa davam edir. Pepsi idman və musiqidə müasir texnologiyalardan və yaradıcı tərəfdaşlıqlardan istifadə edərək qabaqcıl imkanlar yaradır.
Yeni loqotip və korporativ üslub keçmiş elementləri müasir həllərlə birləşdirir.
Əsas elementlər:
• Pepsi loqotipi müxtəlif kontekstlərdə harmonik şəkildə birləşir.
• Yeni rəng palitrası, Pepsi Zero Sugar seriyasına xüsusi diqqət yetirərək elektrik mavi və qara rəngləri əhatə edir.
• Brendin ikonik simvoluna çevrilmiş fərqli banka silueti.
• Brendin inamını və cəsarətli düşüncəsini əks etdirən müasir, orijinal şrift.
• Pepsi loqosundakı dalğa pulsasiyasını, cızıltısını xatırladır, musiqinin ritmini və enerjisini simvolizə edir.
PepsiCo haqqında
PepsiCo dünyada 200-dən çox ölkədə 1 milyarddan çox insana xidmət göstərir. Qeyd edək ki, 2023-cü ildə şirkətin xalis gəliri Lay’s, Doritos, Gatorade və SodaStream kimi markalar sayəsində 91 milyard dollardan çox olub.
Ətraflı məlumat üçün www.pepsico.com saytına daxil olun və X (Twitter), Instagram, Facebook və LinkedIn @PepsiCo səhifələrinə abunə olun.