“Muğanbank” ASC Plastik kartlar departamentinin mütəxəssisi və Məlumat mərkəzinin mütəxəssisi vəzifələri üzrə vakasiyalar elan edir.
Vakansiya: Plastik kartlar departamentinin mütəxəssisi
Maaş |
800-1000 manat |
Şəhər |
Bakı |
Yaş |
23 – 28 |
Təhsil |
Ali |
İş təcrübəsi |
3-5 il |
Əlaqədar şəxs |
Rəhimova Gülnar |
|
Vəzifəyə olan tələblər:
• Plastik Kartlarla bağlı saxtakarlıq və risk monitorinq sisteminin qurulmasını təşkil etmək və aktiv olaraq iştrak etmək;
• Klirinq və hesablaşmaların aparılması;
• Plastik kartlarla əlaqədar əməliyyatları və müxabirləşmələri gündəlik yoxlanılması;
• Plastik kartlar üzrə daxili və kənar təşkilatlar (Visa, Mastercard, Union Pay, Mərkəzi Bank, Azərbaycan Banklar Assosiasiyası) üçün hesabatlar hazırlayır və/və ya həmin hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
• Plastik kart əməliyyatlarında baş vermiş problemin araşdırılması və həll edilməsi;
• Bank ödəmə sistemi proseslərinin (Visa, Mastercard, Union Pay, Azərikard və BKM) ödəmə şəbəkələri qaydalarına uygun olaraq icra etmək və uyğunsuzluq müəyyən edildiyi təqdirdə aradan qaldırmaq;
• Ödəniş sistemləri və prosessinq mərkəzi ilə (Visa, Mastercard, Union Pay, Azərikard və BKM) layihələrin aparılması;
• Visa, Union Pay və MasterCardın portallarını təqib etmək, çıxan yenilikləri tətbiq etmək;
• POS Terminal müştərisi tələbi əsasında geri qaytarma və ləğv etmə əməliyyatlarını icra etmək;
• Plastik kart ilə aparılmış əməliyyata görə yaranmış problemin (bankomatda vəsaitin qalması, uğursuz retail əməliyyatları və s.),aradan qaldırılması üzrə sorğuların qəbul edilməsi və icra edilməsi.
İş vaxtı – Həftə içi – 09:00-18.00
Namizədə tələblər
• Ali təhsil;
• Analitik düşünmə, iş planlama qabiliyyəti;
• Plastik kartlar sahəsində min. 2 il təcrübə;
• Kart əməliyyatları haqqında biliklərin olması;
• MS Office (xüsusi ilə Excel bacarıqları);
• İngilis və rus dili bilənlərə üstünlük verilir;
• Komanda şəkilində və stres altında işləmə bacarığı.
Vakansiya: Məlumat mərkəzi xidmətinin mütəxəssisi
Maaş |
450-500 manat |
Şəhər |
Bakı |
Yaş |
20 – 25 |
Təhsil |
Ali |
İş təcrübəsi |
1-2 il |
Əlaqədar şəxs |
Rəhimova Gülnar |
|
Vəzifəyə olan tələblər:
- Müştəri tərəfindən daxil olan müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
- Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları barədə məlumat vermək;
- Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
- Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
İş vaxtı – Həftə içi – 09:00-18.00
Namizədə tələblər
– Ali təhsil;
– ən azı 1 il iş təcrübəsi (çağrı mərkəzi üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
– Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
– Dil biliyi: Azərbaycan, Rus dilləri (yüksək səviyyədə), İngilis dili (orta səviyyə);
– Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər
– Ünsiyyət qurma bacarığı, işinə məsuliyyətli yanaşma
– Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;
– Kreativ, pozitiv, gülərüz olmaq