Muğanbank işçi axtarır

“Muğanbank” ASC Plastik kartlar departamentinin mütəxəssisi və Məlumat mərkəzinin mütəxəssisi vəzifələri üzrə vakasiyalar elan edir.

Vakansiya: Plastik kartlar departamentinin mütəxəssisi

Maaş

800-1000 manat

Şəhər

Bakı

Yaş

23 – 28

Təhsil

Ali

İş təcrübəsi

3-5 il

Əlaqədar şəxs

Rəhimova Gülnar

E-mail

[email protected]

Vəzifəyə olan tələblər:

• Plastik Kartlarla bağlı saxtakarlıq və risk monitorinq sisteminin qurulmasını təşkil etmək və aktiv olaraq iştrak etmək;

Klirinqhesablaşmaların aparılması;
• Plastik kartlarla əlaqədar əməliyyatları və müxabirləşmələri gündəlik yoxlanılması;
• Plastik kartlar üzrə daxili və kənar təşkilatlar (Visa, Mastercard, Union Pay, Mərkəzi Bank, Azərbaycan Banklar Assosiasiyası) üçün hesabatlar hazırlayır və/və ya həmin hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
• Plastik kart əməliyyatlarında baş vermiş problemin araşdırılması və həll edilməsi;
• Bank ödəmə sistemi proseslərinin (Visa, Mastercard, Union Pay, Azərikard və BKM) ödəmə şəbəkələri qaydalarına uygun olaraq icra etmək və uyğunsuzluq müəyyən edildiyi təqdirdə aradan qaldırmaq;
• Ödəniş sistemləri və prosessinq mərkəzi ilə (Visa, Mastercard, Union Pay, Azərikard və BKM) layihələrin aparılması;

• Visa, Union Pay və MasterCardın portallarını təqib etmək, çıxan yenilikləri tətbiq etmək;
• POS Terminal müştərisi tələbi əsasında geri qaytarma və ləğv etmə əməliyyatlarını icra etmək;
• Plastik kart ilə aparılmış əməliyyata görə yaranmış problemin (bankomatda vəsaitin qalması, uğursuz retail əməliyyatları və s.),aradan qaldırılması üzrə sorğuların qəbul edilməsi və icra edilməsi.

İş vaxtı – Həftə içi – 09:00-18.00

Namizədə tələblər

• Ali təhsil;
• Analitik düşünmə, iş planlama qabiliyyəti;
• Plastik kartlar sahəsində min. 2 il təcrübə;
• Kart əməliyyatları haqqında biliklərin olması;
• MS Office (xüsusi ilə Excel bacarıqları);
• İngilis və rus dili bilənlərə üstünlük verilir;
Komanda şəkilində və stres altında işləmə bacarığı.

Vakansiya: Məlumat mərkəzi xidmətinin mütəxəssisi


Maaş

450-500 manat

Şəhər

Bakı

Yaş

20 – 25

Təhsil

Ali

İş təcrübəsi

1-2 il

Əlaqədar şəxs

Rəhimova Gülnar

E-mail

[email protected]

Vəzifəyə olan tələblər:

  • Müştəri tərəfindən daxil olan müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
  • Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları barədə məlumat vermək;
  • Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
  • Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.

İş vaxtı – Həftə içi – 09:00-18.00

Namizədə tələblər

– Ali təhsil;
– ən azı 1 il iş təcrübəsi (çağrı mərkəzi üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);

– Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
– Dil biliyi: Azərbaycan, Rus dilləri (yüksək səviyyədə), İngilis dili (orta səviyyə);

– Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) proqramları üzrə biliklər

– Ünsiyyət qurma bacarığı, işinə məsuliyyətli yanaşma

– Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə;

– Kreativ, pozitiv, gülərüz olmaq

Teqlər: