Məşhur avstriyalı memar Volf D. Priks (Wolf Dieter Prix) jurnalist Hafiz Əhmədovun suallarını cavablandırıb.
Volf D. Priks – dekonstruktivizm memarlıq üslubunun yaradıcılarından biri kimi beynəlxalq reputasiyaya malik olan Coop Himmelb(l) şirkətinin həmtəsisçisi, CEO və dizayn direktorudur.
1942-ci il təvəllüdlü memar dünyanın bir çox ünlü mükafatlarına layiq görülüb. Azərbaycan Mərkəzi Bankının yeni inzibati binasının layihələşdirilməsini “Coop Himmelb(l)au” Avstriya şirkəti həyata keçirir.
AzerTimes sözügedən müsahibəni ixtisarla təqdim edir:
– Memarlıq sizin üçün nə deməkdir?
– Memarlığın mahiyyəti cazibə qüvvəsinə meydan oxumaqdır. Mənim binam şəhər məkanında bulud kimi fəaliyyət göstərməlidir: dəyişkən olmalıdır; həm içində yaşayanları, həm də ətraf mühiti dəyişməlidir.
– Nəyi ən böyük uğurunuz hesab edirsiniz?
– Biz dekonstruktivizm kimi tanınan bir memarlıq üslubunu birgə icad etmişik. Ulduzlardan fərqli olaraq, ixtiraçılar davamlı uğur qazananlardır.
– Həqiqətən də fəxr etdiyiniz layihə hansıdır?
– Həmişə sonuncunu seçirəm.
– Azərbaycan Mərkəzi Bankının yeni binası ilə bağlı fikirlərinizi bilmək istərdik. Bu təklifi necə qəbul etdiniz?
– Memarlığımızın mürəkkəbliyini yaşadığımız cəmiyyətin əksi kimi görə bilərsiniz. Müəyyən edilən, oxunan və təsvir edilə bilən binalar yaratmaq bizim konsepsiyamızın bir hissəsidir. Müştərimiz bizdən keçmiş mərkəzi binanın hermetik möhürlənmiş (hava keçirməyən) konstruksiyasını əvəz etmək üçün açıq və işıqlı simvolik bir bina istədi. Biz 2008-ci ildə Azərbaycan Mərkəzi Bankı üçün keçirilən memarlıq müsabiqəsinin qalibi olduq. Dizaynımız iqtisadi cəhətdən yüksək bina tipologiyasını başlanğıc nöqtəsi kimi götürür. Şərq-qərb yönümlü plitə və onun çoxbucaqlı həndəsəsi daha sonra heykəltəraşlıqla bükülmüş bir həcmə doğru yüksəlir. Həmin vaxt Avropa Mərkəzi Bankı (AMB) tikilməkdə idi və bu, layihə üçün vacib idi.
– Tikinti nə vaxt başa çatacaq?
– Tikintinin başa çatması 2025-ci ilin əvvəlinə planlaşdırılır.
– Yaxın 10 ildə memarlığın inkişafını necə görürsünüz?
– Memarlıq mədəniyyətimizin üçölçülü ifadəsidir. Bu, insanların cəmiyyətlə identikliyini gücləndirir, nəticədə müəyyən həyat keyfiyyətini artırır. Memarlar anonim qalmayan izlər buraxmalıdırlar. Mən xalqın vizual və emosional olaraq mənimsəndiyi, yuxarıdan diktə olunmayan işarələr yaratmaq istəyirəm.
– Bakı necə şəhərdir? Bakıda, Azərbaycanda nəyi dəyişmək istərdiniz?
– Bakı fantastik şəhərdir və gələcəyə dair bir şəhər planlaması olsa, daha da yaxşı olardı.