“Kontakt”ın “Şeş-qoşa” kampaniyasında 288 634 manat uduldu

“Kontakt”ın “Şeş-qoşa” kampaniyasında 288 634 manat uduldu

“Kontakt”ın elektromobil qazandırdığı “Şeş-qoşa” kampaniyasında hər keçən gün qaliblərin sayı artmaqda davam edir.

AzerTimes xəbər verir ki, şəbəkənin mağazalarına üz tutan minlərlə müştəri sözügedən kampaniyada iştirak edərək aldıqları məhsulun 5%, 25%, 100%-dək dəyərini geri qazanıblar. Kampaniyanın superprizi “Volkswagen ID.4” elektromobili isə qısa zamanda ilk sahibini tapıb. Belə ki, Qəbələ rayonundan olan Gülarə Cəlalova öncəki həftələrdə baş tutan finalda sadəcə “şeş-qoşa” atmaqla elektromobil qazanıb.

Ümumi olaraq kampaniya çərçivəsində isə 288 634 manatlıq uduş əldə olunub.

Yeri gəlmişkən ötən şənbə daha 3 nəfər kampaniya iştirakçısı həftənin finalına qədər yüksəlib. Onlar “Volkswagen ID.4” uğrunda son dəfə zər atıblar. Finalçılar 4/2, 3/2 və 3/1 kombinasiyaları ilə elektromobilə çox yaxın olsalar da, “şeş-qoşa” (6/6) ata bilmədiklərinə görə aldıqları məhsulun 100% məbləğində uduş ilə kifayətləniblər. Nəzərinizə çatdıraq ki, həmin iştirakçılar 950, 500, 1970 manat məbləğində məhsullar əldə ediblər.

Siz də adınızı bəxtigətirənlər siyahısına yazdırmaq istəyirsinizsə, kampaniya bitmədən istənilən “Kontakt” mağazasına yaxınlaşın, nağd, “üç dəfəyə ödə” və ya kredit şərti ilə hər hansısa məhsulu alın. Elə mağazadaca, “Şeş-qoşa” stendində bəxtinizi sınayıb:

“Şeş” ataraq aldığınız məhsulun dəyərini 100%-dək geri alın;

Ən əsası isə, “şeş-qoşa” ataraq, “Volkswagen ID.4” elektromobilini pulsuz aparın!

Bəzən fələyin üzümüzə gülməsi üçün zər atmaq kifayətdir. Azərbaycanda ilk dəfə elektromobil uduşunu qazanmaq şansı öz əlinizdədir.

Kampaniya haqqında detallı məlumatı buradan əldə etmək mümkündür.

Teqlər: