Qərbin Rusiyaya qarşı tətbiq etdiyi sanksiyalar, eləcə də dünya iqtisadi strukturunun ümumi transformasiyası fonunda ən həssas sahələrdən biri də nəqliyyat və logistika oldu. İndi Moskva ticarət axınlarını şərq və cənuba istiqamətləndirir və ötən ilin sonunda 2023-2027-ci illər üçün yolların tikintisi və yenidən qurulması üzrə tədbirlər planı yeni vəzifələrlə tamamlandı. Baş nazir Mixail Mişustinin imzaladığı sərəncamla yenilənmiş plana iki böyük layihə daxildir: Xasavyurt (21 km) və Dərbənd (32 km) ətrafında dolama yolların tikintisi. Belə dolama yolların tikintisi Rusiya, Azərbaycan və İranı birləşdirən (Hindistana çıxışı olan) və bu ölkələr arasında əsas ticarət-iqtisadi marşrutlardan birinə çevrilən Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin inkişafı üçün zəruridir.
AzerTimes xəbər verir ki, bu barədə “Vestnik Kavkaza” məlumat yayıb.
“Şimal-Cənub” Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin inkişafı Rusiya üçün həlledici əhəmiyyət kəsb edir. Ötən il oktyabrın sonunda Bakıda keçirilən Avrasiya Forumunda Rusiya Baş nazirinin müavini Aleksey Overçuk xatırladıb ki, Xəzər dənizi ətrafında üç marşrutdan ibarət dəhliz tikilir. Birincisi, dəhliz Xəzər dənizi ölkələrinin limanları arasında əlaqəni təmin edir. İkincisi, dəhliz Xəzər dənizinin şərq sahilləri ilə Rusiyadan Qazaxıstan, Türkmənistan və İrandan keçir. Üçüncüsü, dəhliz Fars körfəzi ölkələrinə, Hindistan, Pakistan, Cənub-Şərqi Asiya və Afrika bazarlarına çıxışı ilə Rusiya Dağıstanı, Azərbaycan və İran vasitəsilə Xəzərin qərb sahili ilə keçir. Bunlar Rusiyanın əsas ixrac bazarlarıdır.
Maraqlıdır ki, Azərbaycan öz coğrafi mövqeyinə görə Şimal-Cənub və Qərb-Şərq dəhlizlərinin kəsişmə nöqtəsinə, eyni zamanda, investisiya layihələrinin həyata keçirilməsi sayəsində təkcə regionun deyil, həm də dünyanın ən mühüm nəqliyyat qovşağına çevrilib. Azərbaycan 2,8 milyard dollar dəyərində səkkiz Şimal-Cənub dəhlizi infrastrukturunun inkişafı layihəsini həyata keçirir ki, bunun sayəsində Aİİ ölkələri, İran, Cənubi Asiya və Yaxın Şərq arasında maneəsiz nəqliyyat yaradılacaq. Azərbaycan ərazisindən keçən beynəlxalq nəqliyyat dəhlizləri məsafə və vaxta qənaət baxımından üstünlüyə malikdir. Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu, Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı və ümumilikdə inkişaf etmiş aviasiya, dəmir yolu, boru kəməri və dəniz infrastrukturu Avrasiyada qlobal təchizat zəncirlərinin yenidən qurulması kontekstində Azərbaycanı aparıcı logistik mərkəzə çevirir”, – məlumatda deyilir.
Rusiya Elmlər Akademiyasının İqtisadiyyat İnstitutunun elmi işçisi Aleksandr Karavayev bildirib ki, Rusiyanın xarici ticarətinin dəstəkləyici infrastrukturunun iki istiqaməti var – Qara dəniz və Xəzər:
“Əslində, neft tədarükü Qara dəniz dəhlizi ilə həyata keçirilir, lakin Hindistan yolu Şimal-Cənub dəhlizi torpaqlarında digər xammal və emal məhsullarının perspektivlərinin göstəricisinə çevrilir. Üstəlik, dəhlizin hər bir elementində müxtəlif dərəcədə olsa da, Azərbaycanın maraqları var. Rusiyanın Şimal-Cənub dəhlizi vasitəsilə İran, Türkiyə və Hindistanla əlaqəsi üçün Azərbaycan əsas tranzit ölkədir və Rusiyanın iqtisadi inkişaf naziri Maksim Reşetnikovun sözlərinə görə, Azərbaycanın nəqliyyat qovşağı kimi əhəmiyyəti böyükdür. Bu, əhəmiyyət Şimal-Cənub və Şərq-Qərb istiqamətlərinə çatdırılmaların artımını nəzərə alaraq yalnız artacaq”.